Письменницькі збори відбулись


Письменницькі збори відбулись

1 грудня 2016 року відбулись чергові загальні збори Вінницької обласної письменницької організації НСПУ. Присутні в цілому позитивно оцінили доповідь свого очильника – Михайла Каменюка. В обговоренні нагальних питань взяли участь представники різних поколінь подільського письменства, гості з Києва, запрошені представники інших громадських організацій та установ. За результатами зборів рекомендовано розпочати процедуру вступу до лав НСПУ групі письменників, серед яких – Алла Гавришко-Бабічева, Анна Кіссо, Юрій Плясовиця, Ольга Пуніна (Барбара Редінґ), Володимир Рачек, Андрій Сенченко, Олег Соловей.


У мене велике свято! У простої української жінки-трудівниці!
Ніби то йшла собі потихеньку, куди Бог вів і гадки не мала, куди йду і навіщо...Та раптом розвиднілися горизонти і світла навкруг стало більше...А все завдяки тому, що він дав мені можливість на шляху зустріти гарних, щирих душею і відданих спільній справі людей, , які стали для мене дорогими друзями і вчителями. Стали другою родиною, з якою можна перевернути гори і зробити світ добрішим. У мене свято, особиста велика перемога, крок вгору ще на кілька щаблів - мене прийняли у члени спілки письменників України на Вінниччині. Попереду тепер Київ... На усе воля Божа...як складеться, так складеться... та це, що вже відбулося, говорить про те, що не дарма я йшла тими тернистими щляхами, які привели мене саме сюди.. .гордо нести звання письменника Вінниччини, Поділля - це велика честь і я буду робити усе, щоб бути гідною її.. Дуже дякую усім за підтримку і довіру!     

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Перша колективна збірка віршів "І музика, і слово, і сльоза..."

Подільська літературно-мистецька премія "Кришталева вишня"